Because we believe in “Better”

Η απάντηση της Toyota Ευρώπης στην πανδημία COVID-19.

Η πανδημία του κορονοϊού έχει φέρει μια νέα πρόκληση στην κοινωνία μας, τον περιορισμό της ελεύθερης μετακίνησης.

Δεν γνωρίζουμε πόσο μπορεί να διαρκέσει αυτή η κατάσταση. Πιστεύουμε όμως ότι, ενεργώντας από κοινού, το αδύνατο γίνεται δυνατό και όλοι μαζί μπορούμε να βγούμε πιο δυνατοί, ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αύριο.

Αυτός είναι ο λόγος που ζητάμε από όλους να συνεργαστούν, λαμβάνοντας όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα προστασίας.

Για το λόγο αυτό, έχουμε αποφασίσει συγκεκριμένα μέτρα σε τομείς δραστηριοτήτων υπό το φως της πανδημίας COVID-19. Αυτό περιλαμβάνει την προσωρινή αναστολή λειτουργίας όλων των μονάδων συναρμολόγησης της Toyota στην Ευρώπη, οι οποίες αναστέλουν τις δραστηριότητες τους από τη Δευτέρα 23 Μαρτίου.

Στο μεσοδιάστημα, δεν θα σταματήσουμε τις δραστηριότητες που είναι σημαντικές για την εξασφάλιση της κινητικότητας όπου χρειάζεται, όπως η αποστολή ανταλλακτικών στις ευρωπαϊκές αγορές για να διατηρήσουμε τα οχήματα των πελατών μας σε κίνηση.

Δεν θα μπορούσαμε να μην ενθαρρύνουμε όλους μας να αναγνωρίσουμε το έργο των επαγγελματιών υγείας που αγωνίζονται για την καλύτερη δυνατή φροντίδα στους συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη.

Η απάντηση της Toyota Κύπρου.

Η προστασία της υγείας των πελατών, του προσωπικού και των συνεργατών μας είναι αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα για εμάς. Η ταχεία κλιμάκωση του ιού, καθώς και τα μέτρα που έχουν τεθεί σε ισχύ για να σταματήσει η εξάπλωση του ιού, έχουν αντίκτυπο στις υπηρεσίες που παρέχουμε.

Όλοι οι εκθεσιακοί χώροι καινούριων αλλά και μεταχειρισμένων οχημάτων Toyota παραμένουν κλειστοί, αλλά είμαστε στη διάθεσή σας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας. Τα συνεργεία Toyota στη Λευκωσία, Λεμεσό και Λάρνακα θα παραμένουν ανοιχτά για παροχή υπηρεσιών περιοδικής συντήρησης και επισκευής. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα τοπικά μας γραφεία μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πρώτη φάση ή με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας παρακάτω:

Λόγω των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως εργαζόμαστε με μειωμένο αριθμό προσωπικού που ίσως έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση στην ανταπόκριση των αιτημάτων σας, οπότε παρακαλούμε όπως ληφθεί υπόψιν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Απολογούμαστε για τυχών ταλαιπωρία που ενδεχομένως να προκληθεί.

Βοήθεια Έκτακτων Περιστατικών με οχήματα εκτός δρόμου

Ανοιχτά παραμένουν τα συνεργεία μας σε Λευκωσία, Λεμεσό & Λάρνακα για έκτακτα περιστατικά. Για Πάφο και Παραλίμνι μπορείτε να καλέσετε τους πιο κάτω αριθμούς.



Συντήρηση Ρουτίνας, Εγγύηση Οχημάτων, Γνήσια Ανταλλακτικά και ΜΟΤ

Τα συνεργεία Toyota στη Λευκωσία, Λεμεσό και Λάρνακα θα παραμείνουν ανοιχτά για παροχή υπηρεσιών περιοδικής συντήρησης και επισκευής. Σε περίπτωση οποιονδήποτε ενδοιασμών σας όσων αφορά τις συντηρήσεις ρουτίνας, μην ανησυχείτε. Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε πως στο προσεχές μέλλον σκοπεύουμε να υιοθετήσουμε ένα πιο ευέλικτο πρόγραμμα όσων αφορά την παροχή υπηρεσιών συντήρησης και ζητημάτων εγγύησης. Τα τμήματα ανταλλακτικών μας παραμένουν σε πλήρη λειτουργία στη Λευκωσία, Λεμεσό και Λάρνακα και η προμήθεια γνήσιων ανταλλακτικών Toyota θα συνεχιστεί κανονικά, χωρίς οποιαδήποτε διακοπή. 

Τα τμήματα Συνεργείου & Ανταλλακτικών Πάφου αναστέλλουν προσωρινά τη λειτουργία τους μέχρι τις 30 Απριλίου ενώ σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς στον αριθμό 95-952347.

Στην απίθανη περίπτωση που ένα ανταλλακτικό δεν είναι διαθέσιμο στην Κύπρο, μπορούμε να εκτελέσουμε παραγγελίες για ανταλλακτικά επείγουσας ανάγκης, ούτως ώστε να κρατήσετε ή να επαναφέρετε το όχημά σας σε λειτουργία. 

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ:

Όσον αφορά τα MOT, εφαρμόζεται το πρόσφατο κυβερνητικό διάταγμα. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της Κυβέρνησης.

Καινούρια και Μεταχειρισμένα Οχήματα

Σύμφωνα με το πρόσφατο κυβερνητικό διάταγμα, οι εκθεσιακοί χώροι καινούριων αλλά και μεταχειρισμένων οχημάτων Toyota αναστέλλουν προσωρινά τη λειτουργία τους μέχρι τις 30 Απριλίου.
Παράλληλα, η ιστοσελίδα μας παραμένει πλήρως λειτουργική, επιτρέποντας σας να εξερευνήσετε όλη μας την γκάμα, να επιλέξετε και να διαμορφώσετε το αγαπημένο σας μοντέλο Toyota, υπολογίζοντας ταυτόχρονα την τιμή και αντίστοιχη μηνιαία δόση. Ακολούθως μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να συζητήσετε περεταίρω τις ανάγκες σας, ή ακόμα και να παραγγείλετε το νέο ή και μεταχειρισμένο όχημα Toyota που επιθυμείτε.

Να είστε βέβαιοι πως θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τις εξελίξεις που αφορούν τον ιό COVID-19, αναρτώντας τις πιο πρόσφατες οδηγίες σε μια ειδικά διαμορφωμένη σελίδα της ιστοσελίδας μας, και μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας μας. 

Ελπίζουμε ότι εσείς, η οικογένειά σας και οι φίλοι σας θα παραμείνετε ασφαλείς σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που ζούμε, και ανυπομονούμε να σας εξυπηρετήσουμε στο εγγύς μέλλον. 

Σας ευχαριστούμε, 

Toyota Κύπρου

Συχνές Ερωτήσεις

Δεν χρησιμοποιώ συχνά το αυτοκίνητό μου την παρούσα στιγμή. Τι πρέπει να κάνω για να διατηρήσω τη μπαταρία σε καλή κατάσταση;

i. Αναφορικά με τα συμβατικά μας οχήματα, υπάρχουν δύο τρόποι μακροχρόνιας στάθμευσης: 

a. Πρέπει να εκκινείτε το όχημά σας κάθε εβδομάδα για 20 λεπτά χωρίς να χρειάζεται να το οδηγήσετε. Παρακαλούμε όπως βεβαιωθείτε πώς όλα τα φώτα και τα ηλεκτρικές λειτουργίες του οχήματος είναι απενεργοποιημένες. 

ή

b. Ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας πρέπει να αφαιρεθεί. Η μπαταρία ενδέχεται να χρειαστεί να φορτιστεί ανάλογα με την περίοδο και την κατάσταση κατά την περίοδο στάθμευσης, όταν το όχημα θα εξέλθει της μακρόχρονης στάθμευσης.*

ii. Αναφορικά με τα υβριδικά μας οχήματα: 

a. Για να αποφύγετε την υπερβολική αποφόρτιση της συμβατικής μπαταρίας σας, φορτίζετε την μπαταρία τουλάχιστον μια φορά ανά δύο εβδομάδες ενεργοποιώντας το υβριδικό σύστημα για 20 λεπτά με όλα τα φώτα και ηλεκτρικές λειτουργίες απενεργοποιημένες.  


ή 

b. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποσυνδέσετε τον αρνητικό πόλο της βοηθητικής μπαταρίας.
Όσον αφορά την μπαταρία του υβριδικού οχήματος, φορτίζετε την μπαταρία τουλάχιστον μία φορά κάθε δύο μήνες ξεκινώντας το υβριδικό σύστημα για περίπου 30 λεπτά. Βεβαιωθείτε ότι η φωτεινή ένδειξη "ready" είναι αναμμένη και όλα τα φώτα και τα ηλεκτρικές λειτουργίες είναι απενεργοποιημένες.. Όπως και με τη βοηθητική φόρτιση της μπαταρίας, δεν είναι απαραίτητο να οδηγείτε το όχημα.

Σημειώστε πως όλες οι αποθηκευμένες μνήμες (μνήμη καθισμάτων, ραδιοφωνικοί σταθμοί, ρολόι κ.λπ.) θα χαθούν, οπότε θα χρειαστεί επανεισαγωγή κατά την επανασύνδεση της μπαταρίας.

Το αυτοκίνητό μου είναι σχεδόν εκτός εγγύησης. Μπορώ να εξακολουθήσω να το επισκευάζω κάτω από την εγγύηση όταν το συνεργείο λειτουργήσει ξανά;

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μας (που συνεχίζουν ακόμη την κανονική λειτουργία τους) για τις όποιες ανησυχίες έχετε. Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε πως στο προσεχές μέλλον σκοπεύουμε να υιοθετήσουμε ένα πιο ευέλικτο πρόγραμμα αναφορικά με την παροχή υπηρεσιών συντήρησης και ζητημάτων εγγύησης.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω αναφορικά με το ατύχημα που είχα;

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μας (που συνεχίζουν ακόμη την κανονική λειτουργία τους) αναφορικά με το ατύχημά σας ή και για την παράδοση του οχήματός σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως ανοίγουμε τα συνεργεία μας για την ασφαλή αποθήκευση και διατήρηση των οχημάτων σας, και πως θα ξεκινήσουμε τον απαραίτητο συντονισμό με την ασφαλιστική εταιρεία καθώς και με την επιδιόρθωση των οχημάτων σας μετά την περίοδο προσωρινής μας αναστολής.

Χάλασε το αυτοκίνητό μου. Μπορείτε να το επισκευάσετε;

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μας (που συνεχίζουν ακόμη την κανονική λειτουργία τους) για να κλείσετε ένα ραντεβού επισκευής.

Εξέφρασα ένα παράπονο το οποίο ήταν υπό εξέταση από την ομάδα σας. Ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως θα συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας κανονικά. Επίσης θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε πως εργαζόμαστε με μειωμένο αριθμό προσωπικού που ίσως έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση στην ανταπόκριση των αιτημάτων σας, οπότε παρακαλούμε όπως ληφθεί υπόψιν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Απολογούμαστε για τυχών ταλαιπωρία που ενδεχομένως να προκληθεί.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Toyota;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Πελατειακών Σχέσεων μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο customer.services@toyota-cyprus.com.

Το όχημά μου βρίσκεται ακόμα στο συνεργείο, το οποίο είναι πλέον κλειστό. Θα μου το επιστρέψετε ή θα μου δώσετε όχημα αντικατάστασης;

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να κανονιστεί η επιστροφή του οχήματός σας.

Πώς μπορείτε να μου διασφαλίσετε πως το όχημα μου είναι ασφαλές και απολυμασμένο, έστω και αν κάποια ανταλλακτικά εισήχθησαν από μολυσμένες περιοχές/χώρες;

Θα θέλαμε να επισημάνουμε πως ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες απολύμανσης της Toyota σε όλα τα μας τα συνεργεία μας.

Μια προειδοποιητική λυχνία αναβοσβήνει στο ταμπλό μου. Πώς μπορεί να επιλυθεί το πρόβλημά μου;

Σας συνιστούμε όπως πρώτα ανατρέξετε στο τυπωμένο Εγχειρίδιο Ιδιοκτήτη που έχετε στη κατοχή σας (επίσης μπορείτε να βρείτε ψηφιακό αντίγραφο του εγχειριδίου σας μέσω της ιστοσελίδας μας), προτού επικοινωνήσετε με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μας (που συνεχίζουν ακόμη την κανονική λειτουργία τους) για την επίλυση του προβλήματός σας.

Έχω παραγγείλει ένα καινούριο όχημα που επρόκειτο να παραδοθεί. Πότε θα παραλάβω το όχημά μου;

Λόγω της ταχείας κλιμάκωσης της εξάπλωσης του ιού COVID-19, οι περισσότερες μονάδες συναρμολόγησης της Toyota ανά το παγκόσμιο έχουν προσωρινά αναστείλει τις δραστηριότητές τους. Στο παρόν στάδιο, δυστυχώς δεν ήμαστε σε θέση να επιβεβαιώσουμε επ’ ακριβώς πότε θα συνεχιστεί η παραγωγή ή πότε θα παραδοθεί το όχημά σας. Απολογούμαστε για τυχών ταλαιπωρία που ενδεχομένως να προκλήθηκε, αλλά η προστασία της υγείας των πελατών, του προσωπικού και των συνεργατών μας είναι αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα για εμάς. 
Να είστε βέβαιοι πως ο αντιπρόσωπος της Toyota θα επικοινωνήσει μαζί σας όταν θα ξαναρχίσουν κανονικά οι λειτουργίες μας. Εάν δεν είστε βέβαιοι, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με τον αντιπρόσωπο σας για περεταίρω διευκρινίσεις.

Έχω παραγγείλει ένα ανταλλακτικό που επρόκειτο να παραδοθεί. Πότε θα είμαι σε θέση να παραλάβω το ανταλλακτικό μου;

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μας (που συνεχίζουν ακόμη την κανονική λειτουργία τους) για τις όποιες ανησυχίες έχετε.

Έχω κλείσει ραντεβού για συντήρηση ρουτίνας, αλλά το συνεργείο μου είναι κλειστό. Τi πρέπει να κάνω;

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μας (που συνεχίζουν ακόμη την κανονική λειτουργία τους) για τις ανάγκες συντήρησής σας.

Toyota Motor Europe’s response to the COVID-19 pandemic.

The coronavirus pandemic has brought a new kind of challenge to our society: it is limiting our freedom to move.

We do not know how long this situation may last. But we believe that by acting together now, impossible becomes possible and we can all emerge stronger tomorrow. Because we believe in “Better”.

That’s why we are asking people to come together by staying apart from each other.

For this reason, we have decided to close parts of our business in light of the COVID-19 pandemic. This includes the temporary shutdown of all Toyota assembly plants in Europe, which will close from Monday 23rd March.

At the same time, we will not stop activities that are important to secure mobility wherever needed, such as shipping service parts to European markets to keep vehicles on the road.

We want to take this opportunity to show our encouragement and great recognition to all health care professionals committed to protect people.

Toyota Cyprus' response

We wanted to share how the COVID-19 circumstances have impacted our operations and how we will support you during this challenging time. 
Our priority is always to ensure the well being of our customers, staff and partners. The rapid escalation of the virus and countermeasures now in place to stop the spread has inevitably had an impact on the service we provide.

All Toyota new and used car showrooms are closed, but remain contactable to discuss your motoring needs. Our Toyota workshops in Nicosia, Limassol and Larnaca will remain open and contactable to provide service maintenance and repair support. You can contact your local dealer by phone or email in the first instance, or our customer service team below:

Due to social distancing measures, we are working with a reduced number of team members. This could result in a delay in responding to requests, so please bear with us during this time.

Vehicle off-the-road Assistance

In case of an emergency, our workshops and parts counters remain open in Nicosia, Limassol and Larnaca. For Paphos and Paralimni you contact us at:



Routine Servicing, Vehicle Warranty, Parts Supply, and MOT

Our Toyota workshops in Nicosia, Limassol and Larnaca will remain open and contactable to provide service maintenance and repair support. 

If you are concerned about your vehicle’s routine servicing, please do not worry. Toyota Cyprus would like to reassure you that for the foreseeable future we intend to take a flexible and sympathetic approach to any service schedule or warranty issues.

Our Spare Parts Departments remain fully operational in Nicosia, Limassol and Larnaca and the normal supply of Toyota Genuine spare parts will continue uninterrupted. 

Our Paphos workshop will temporarily close until the 30th of April, but will remain contactable to discuss any urgent service / repair / spare parts support you may need.

In the unlikely event of an item no longer being in stock in Cyprus, we can fulfill orders for urgent items required to keep, or to put your vehicle back on the road.

If you require more information you may contact us here:

Regarding MOT, the Government decree applies. You can find more information on the Government website.

New and Used Vehicle Sales

In compliance with the recent Government decree, our Toyota new and used car showrooms are temporarily closed until 30th April. Our Toyota website remains fully operational. Once there, you can explore our full range, build your favourite Toyota model through our easy-to-use online configurator, get a monthly quote, contact us to discuss your specific needs, and even order your new or used Toyota.

We hope you, your family and friends stay safe and well during these difficult times and we look forward to being of service to you in the near future. 

Thank you and take care, 

Toyota Cyprus

Frequently Asked Questions from Customers

I’m not using my car at the moment. What do I need to do to keep the battery functioning?

i. For our conventional vehicles there are two ways to store your vehicle. 
a. The vehicle should be started every week for 20 minutes without the need to drive the vehicle but make sure all lights and electrical accessories are off. 
Or 

b. The negative terminal of the battery should be removed. The battery might need charging depending on period and condition stored when the vehicle will be brought out of storage.
ii. For our hybrid vehicles: 
a. To prevent excessive auxiliary battery drainage, charge the battery at least once every two weeks by powering on the hybrid system for 20 minutes with all lights and electrical accessories are turned off. 
Or 
b. As an alternative, you may disconnect the negative terminal of the auxiliary battery. *

For the hybrid vehicle battery, charge the battery at least once every two months by starting the hybrid system for about 30 minutes. Check that the "ready" light is on and all lights and electrical accessories are off. As with the auxiliary battery charging, it is not necessary to drive the vehicle. 

*Note all stored memory (memory seats, clock radio stations etc..) will be lost, so reinitialization will be needed when re-connecting the battery.

My car is almost over the warranty period. Can I still have repairs under warranty after my Retailer opens again?

We recommend you contact your preferred authorised workshop (still contactable) to discuss your concern. We would like to reassure you that for the foreseeable future we intend to take a flexible and sympathetic approach to any service schedule or warranty issues.

How can I report my accident?

We recommend you contact your preferred authorised workshop (still contactable) to report your accident and deliver your vehicle to us. We open our workshops to store and keep vehicle safe and we will start the necessary coordination with insurance company and works after the temporary suspension period.

My car broke down. Can you repair it?

We recommend you contact your preferred authorised workshop (still contactable) to arrange a repair appointment.

I had an outstanding complaint which was being handled. What will happen next?

We will continue to support our customers although with emergency staff. Please bear with us during this difficult period.

How can I reach Toyota?

You can contact our Customer Relation team at Customer.services@toyota-cyprus.com.

My vehicle is still at the Retailer, which is now closed. Will you return it to me or will you give me a replacement vehicle?

We recommend you contact us to arrange the return of your vehicle.

How can you reassure me that my vehicle is safe and sanitised, even if some parts were imported from infected areas?

We are following Toyota’s sanitising instructions in all our operating workshops.

A warning light is flashing on my dashboard. How can this be solved?

We recommend you visit your Owners Manual (printed or digital copy through our website) at first, before contacting preferred authorised workshop (still contactable) to discuss your concern.

I ordered a new vehicle that was going to be delivered. Can I still get my vehicle?

Due to the on-going Coronavirus outbreak, we have had to cease production at a number of our manufacturing facilities globally in the interest of the health and well-being of our employees. At this stage, we cannot confirm when production will resume or when your car will be delivered. This is not a decision we have taken lightly, and we are very sorry for any inconvenience or disappointment caused.  Please be assured that your Toyota dealer will contact you when normal business operations resume.  If not sure, we recommend you contact your preferred dealer for clarifications.

I ordered a part that was going to be delivered. Can I still get my part?

We recommend you contact your preferred authorised workshop and parts counter (still contactable) to discuss your concern.

My car is due for regular Maintenance but the Retailer is closed. What should I do?

We recommend you contact your preferred authorised workshop (still contactable) to discuss your maintenance needs.

More about Toyota

Toyota presents: Driven - The story of travel photographer @lebackpacker Toyota presents: Driven - The story of travel photographer @lebackpacker As a travel photographer, Johan Lolos, aka @lebackpacker, travels the world to discover and capture natural beauty, as well as to document the different cultures he encounters. Toyota presents: Driven - The story of Samantha Payne Toyota presents: Driven - The story of Samantha Payne With a punk attitude and tons of ambition Samantha Payne and the team at Open Bionics are changing lives by creating unique, advanced and affordable bionic limbs that empower people. Toyota presents: Driven - The story of Nick Bril Toyota presents: Driven - The story of Nick Bril Meet Nick Bril, the chef and owner of two-Michelin star restaurant The Jane in Antwerp (Belgium). Toyota presents: Driven - The story of Energy Observer Toyota presents: Driven - The story of Energy Observer We follow the Energy Observer team on a stopover in Venice, a city that has become symbolic in its fight against a changing environment.
Your cookie settings

We use cookies on our website to provide you with a better service. If you are happy with this continue to use the website as normal, or find out how to change your cookie settings.

Confirm your preferences by selecting checkbox if you agree or deselecting if you do not agree:

OK