Πιστή στο όραμά της για τη συνεχή βελτίωση των μοντέλων της μέσω της εμπειρίας που αντλεί από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό παραμένει η Toyota, έχοντας ως εργαστήριο εξέλιξης την Toyota Gazoo Racing (TGR). Από το 2007, όταν και ιδρύθηκε, η TGR δοκιμάζει τις τεχνολογίες της σε ακραίες αγωνιστικές συνθήκες, όπως σε αυτές του 24ωρου αγώνα αντοχής του Nürburgring όπου η ομάδα επιστρέφει φέτος μετά από έξι χρόνια απουσίας.
Η συμμετοχή της θα πραγματοποιηθεί μαζί με την Rookie Racing, ως ενιαία ομάδα με την επωνυμία “Toyota Gazoo Rookie Racing” (TGRR), η οποία θα αγωνιστεί επίσης στη σειρά Nürburgring Langstrecken Serie (NLS) αλλά και στο Πρωτάθλημα Super Taikyu Series στην Ιαπωνία.
Η TGRR θα χρησιμοποιεί ένα GR Yaris, εξοπλισμένο με το νέο αυτόματο κιβώτιο (Direct Automatic Transmission -DAT) της Gazoo Racing. Το σύστημα, που εξασφαλίζει εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές των σχέσεων, επιτρέποντας στον οδηγό να επικεντρώνεται στο τιμόνι, τα φρένα και την επιτάχυνση, θα εξελιχθεί περαιτέρω μέσα από τις αντίξοες συνθήκες των αγώνων.
Παράλληλα, το κεντρομήχανο GR Yaris M Concept διαθέτει έναν υπό ανάπτυξη υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 2,0 λίτρων, με βασικά πλεονεκτήματά του την απόδοση και την αποδοτικότητα, όπως και τις μικρές διαστάσεις που συνδράμουν σε χαμηλό κέντρο βάρους. Με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, το GR Yaris M Concept μπορεί να αποκομίσει οφέλη όσον αφορά την κατανομή του βάρους, εξασφαλίζοντας ακριβή συμπεριφορά στις στροφές.