1. Discover Toyota
  2. WRC: Ονειρικό 1-2-3 για την TOYOTA GAZOO Racing μέσα στην Ιαπωνία
I want to...

WRC: Ονειρικό 1-2-3 για την TOYOTA GAZOO Racing μέσα στην Ιαπωνία

Η TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team κατάφερε να πετύχει ένα εντυπωσιακό τερματισμό στο Ράλι Ιαπωνίας.

Κυριολεκτικά, πέτυχε μια ολοκληρωτική κατάκτηση του βάθρου φέρνοντας τρία από τα πληρώματα της στις τρεις πρώτες θέσεις. Με αυτό τον τρόπο, η ομάδα όχι μόνο πέτυχε μια μεγάλη νίκη στον αγώνα της πατρίδας της αλλά ταυτόχρονα ολοκλήρωσε μια καθόλα επιτυχημένη σεζόν… με στυλ!.

O Elfyn Evans κατάφερε να πάρε τη νίκη μπροστά από τους παγκόσμιους πρωταθλητές Sébastien Ogier και Kalle Rovanperä.

Η νίκη για τον Evans και τον συνοδηγό Scott Martin ήταν η τρίτη τους στη σεζόν και η ένατη από τους δεκατρείς συνολικά αγώνες του WRC που έλαβε μέρος η TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team. Η ομάδα κατάφερε να σφραγίσει τον τίτλο των κατασκευαστών από τον ενδέκατο γύρο στη Χιλή ενώ στον επόμενο αγώνα ήταν οι Kalle Rovanperä και Jonne Halttunen που κατάφεραν να εξασφαλίσουν τον δεύτερο τους τίτλο σε οδηγούς και συνοδηγούς.

Αυτή ήταν η δεύτερη επίσκεψη του WRC στους απαιτητικούς ασφαλτοστρωμένους δρόμους στα βουνά των νομών Aichi και Gifu γύρω από την Toyota City. Η δυνατή βροχόπτωση συνέβαλε σημαντικά στο τελικό αποτέλεσμα από τα πρώτα στάδια του αγώνα. Εκεί ήταν που ο Evans έβαλε τα θεμέλια για μια μεγάλη νίκη στο φινάλε της σεζόν. Με διαδοχικές νίκες στις πρώτες ειδικές διαδρομές άνοιξε ένα προβάδισμα σχεδόν ενός λεπτού και 50 δευτερολέπτων έναντι των συναθλητών που αντιμετώπισαν προβλήματα. Το Σάββατο και την Κυριακή οι άστατες καιρικές συνθήκες δεν προβλημάτισαν τον Evans για να φτάσει την Κυριακή το μεσημέρι στην πρώτη θέση στον τερματισμό. Κάτι που του χαρίζει και τη θέση του δευτεραθλητή.

Αντίθετα, ο Ogier ήταν κοντά στον ρυθμό του Evans στα αρχικά στάδια αλλά μια μικροέξοδος το απόγευμα της Παρασκευής άνοιξε τη διαφορά. Ο Rovanperä άνοιγε το δρόμο στις δύσκολες συνθήκες του Ράλι Ιαπωνίας και έμεινε από την αρχή πολύ πίσω από τους χρόνους των υπολοίπων. Όμως και οι δύο επέλεξαν να επικεντρωθούν στη μεγιστοποίηση του αποτελέσματος της ομάδας και όχι στις δικές τους θέσεις στις δύσκολες συνθήκες του αγώνα. Ο Ιάπωνας οδηγός TOYOTA GAZOO Racing Challenge Program, Takamoto Katsuta εντυπωσίασε ξανά στους δρόμους της πατρίδας του. Οι ελπίδες του για μια θέση στο βάθρο χάθηκαν ύστερα από μια έξοδο. Παρόλα αυτά κατάφερε να πετύχει τις περισσότερες ειδικές από κάθε άλλο οδηγό στον αγώνα και να τερματίσει στην πέμπτη θέση μόλις 20 δευτερόλεπτα μακριά από την τέταρτη.

Μετά το τέλος του αγώνα, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Toyota Motor Corporation, Akio Toyoda δήλωσε:

«Να καλλιεργήσουμε την κουλτούρα του ράλι μέσω συνεχούς βελτίωσης με ιαπωνικό τρόπο» και «να κάνουμε το ράλι μια ουσιαστική φθινοπωρινή παράδοση στην Ιαπωνία» ήταν αυτά τα πράγματα που ευχήθηκα μετά το Ράλι Ιαπωνίας πέρυσι. Το Ράλι Ιαπωνίας φέτος έκανε όλα αυτά τα πράγματα πραγματικότητα. Το πιο εντυπωσιακό ήταν ότι μπορέσαμε να χρησιμοποιήσουμε το Toyota Stadium ως μία από τις ειδικές διαδρομές. Πιστεύω ότι οι ισχυρές επιδόσεις των αυτοκινήτων ράλι θα μείνουν στις μνήμες των παιδιών. Οι Kalle, Elfyn, Takamoto και Jari-Matti έγιναν οδηγοί ράλι καθώς ήταν τόσο κοντά στους αγώνες ράλι από μικρά παιδιά. Προσωπικά, αγάπησα τα μηχανοκίνητα αθλήματα γιατί ο πατέρας μου με πήγαινε συχνά σε πίστες από την παιδική μου ηλικία. Εάν συνεχίσουμε αυτού του είδους τις εκδηλώσεις, είμαι σίγουρος ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός θα γίνει κουλτούρα στην Ιαπωνία και θα γίνει πιο δημοφιλής».